Pro Evolution Soccer 2010به طور حتم اولین چیزی که در این بازی نظر شما را جلب می کند گرافیک محشر و بی نظیر این بازی است . تمامی انیمشن ها در این بازی به گونه ای طراحی شده است که...

به طور حتم اولین چیزی که در این بازی نظر شما را جلب می کند گرافیک محشر و بی نظیر این بازی است . تمامی انیمشن ها در این بازی به گونه ای طراحی شده است که شما را پس از دیدن آن حیرت زده می کند . اگر نگاهی به چمن ورزَشگاه در این نسخه داشته باشید شاهد ان هستید که این چمن به طور واقعی تری طراحی شده است و حرکت بازیکنان بروی آن بسیار نرم تر و روان تر و نزدیک تر به واقعیت شده است . طراحی استادیوم در این بازی مانند سری قبل یعنی 2009 در بالاترین کیفیت ممکن است شما می توانید با دقت در این استادیوم ها پی ببرید که سازندگان برای طراحی ان ها چه زحمتی را کشیده اند و واقعا محصول نهایی هم در این بازی بسیار خوب از آب در آمده است.

        

در این نسخه از بازی تماشاگران بسیار واقعی تر هستند . طراحی تماشاگر ها با دقت و جزییات طراحی شده است ولی در آن حدی که شما فکر کنید که بر روی تک تک انها کار شده است نه چنین چیزی در کار نیست . در این نسخه از بازی تماشاگران بسیار واقعی تر نسبت به 2009 طراحی شده اند این نکته چیزی است که در بازی به راحتی قابل دیدن است .
یکی از تغییراتی که در این بازی رخ داده است بهتر شدن جو ورزشگاه در بازی است . در این بازی انواع متد های جدید تشویق بازیکنان توسط تماشاچی ها به زیبایی طراحی شده است کافیست شما بلند گوی خود را در هنگام بازی زیاد  کنید و از بازی کردن نهایت لذت را ببرید . در این نسخه تاثیر تماشاچی ها و تفاوت آن ها در بازی های خانه و خارج از خانه به زیبای هر چه تمام ترعایت شده است . همین جو در ورزشگاه با عث هیجان این بازی می شود شرایط خاص بازی واکنش پر رنگ تری از خود نشان می

دهند.به عنوان مثال تماشاگران وبازیکنان رضایت یا ناراحتی خود را نسبت به وقوع خطا یا به ثمر رسیدن گل به گونه ای طبیعی تر نشان می دهند.گزارش بازی هم جذاب تر و کامل تر شده است .


حالا نوبت به یکی از اساسی ترین تغییرات در ساختار وطراحی بازی می رسد کاری که کونامی برای اولین بار دست به ان زد وتنیجه آن را می توانید به زیبایی در بازی احساس کنید .
برای اولین بازی همان گونه که خود می دانید این شرکت از سیستم MOTION CAPTURE برای طراحی وشبیه سازی حرکات بازیکنان معروف استفاده کرد . برای اولین بازی این شرکت از لیونل مسی و فرناندو تورس دعوت به عمل آوردن تا در یک محیط کاملا کامپیوتری وشبیه سازی شده . حرکاتی را که امکان است در طول بازی پیش بیاید را انجام دهند .
انجام این کار در بازی با عث شده است تا به هنگام پا به توپی بازیکن و یا دیدن عکس العمل بازیکن ها در هر صورت ضربه آزاد جا گیری و حرکت , بسیار طبیعی تر وبهتر از قبل طراحی شود . کافیست برای یک بازی این بازی را امتحان کنید . تا به این موضوع پی ببرید . البته شاید بعضی از حرکات بازیکنان نسبت به قبل به نظر شما مسخره بیاید . در این نسخه حرکت بازیکن ها اصلا برنامه نویسی وماشینی نیست بلکه کاملا منطبق بر واقعیت وشبیه سازی های لازمه است .
تیم هایی که در این نسخه امتیازشان به طور کامل خریداری شده است......


- وجود 79 تیم ملی کشور ها از قاره های مختلف جهان که تیم آن برای اولین بار به بازی PES افزوده شده اند !
- لیسانس کامل 22 تیم ملی به همراه بازیکنان .
- لیگ های Ligue 1 Orange فرانسه، Eredivisie هلند و Series A ایتالیا امتیازشان به طور کامل با تیم های باشگاهیشان خریداری شده است .
- دو لیگ Premier League کشور انگلستان و اسپانیا La Liga اسپانیا به ترتیب دارای 2 کلوپ و 7 کلوپ کاملا Licensed شده اند.
- در مجموع 45 تیم باشگاهی به صورت کاملا Licensed در این نسخه می باشند به علاوه حق امتیاز UEFA Champions League !
- این نسخه دارای 21 ورزشگاه می باشند 16 عدد آنها از جمله ویمبلی کاملا حقیقی و واقعی طراحی شده اند و 5 عدد نیز غیر واقعی اند .

کنترل 360 درجه بازیکنان

شاید این خبر، طرفداران FIFA و PES را به جان هم بیندازد؛ ولی کلمه‌ای جز “تقلید” در وصف این خبر نمی‌تواند به زبان آورد. موضوع از این قرار است که کونامی تعدادی از درخواست‌های هواداران PES را به نسخه جدید افزوده که یکی از آن‌ها قابلیت کنترل بازیکنان به صورت 360 درجه است. کنترل 360 درجه این امکان را به گیمر می‌دهد تا بازیکن را راحت‌تر و آزادانه‌تر حرکت دهد و در نتیجه گیم پلی بهتری را تجربه کند. سیستم قبلی تنها اجازه چرخش به 8 جهت را می‌داد. این ایده را چندی پیش الکترونیک آرتز در فیفا 10 پیاده کرده بود. حالا قبل از انتشار این دو بازی، کونامی هم از این طرح خوب، برداشت مثبت کرد و در نسخه 2010 آن را لحاظ کرد.
       

علاوه بر این قابلیت، کونامی در تلاش است که لیسانس‌های بیشتری برای بازی(باشگاه‌ها و کشورها) بگیرد. تمامی تیم‌های مهم اینبار دارای نام‌ها و پیراهن اصلی خواهند بود. مثلاً تیم ملی آلمان تا به حال در این بازی دارای لیسانس نبود که خوشبختانه این کمبود نیز از بین رفته است. وجود جام یوفا و جام باشگاه‌های اروپا در بازی جدید موجب شده سازندگان به فکر گرفتن لیسانس تیم‌های حاضر در باشگاه‌های اروپا باشد.

از دیگر ویژگی‌ها و تغییرات این نسخه که به گفته کونامی به درخواست هواداران بازی به آن‌ها رسیدگی شده این موارد هستند: کنترل آزادانه دروازه‌بان، سیستم جدید ضربات آزاد، درخواست توپ، سیستم تعادلی جدید(استقامت لحظه‌ای) و هوش مصنوعی جدید برای وانمود کردن برخی حرکات. ، حتماً متوجه گرافیک عالی PES 2010 خواهید شد.
حال بهتر است کمی درباره هوش مصنوعی بازی در طول بازی صحبت به عمل بیاید . در این نسخه هوش مصنوعی همان گونه که انتظار می رفت پیش رفت خوبی نسبت به نسخه قبلی داشته است . در این نسخه دیگر از سوتی های پوششی در بازی خبری نیست. هر بازکن به طور آگاهانه می دانید که در زمین باید در چه زمانی ودر کجای زمین قرار گیرد . کونامی توکیو برای ارتقای هوش مصنوعی بازی تلاش فراوانی کرده است و Teamvision 2.0 را برای استفاده در این بازی تکمیل کرده است.

یکی دیگر از نکاتی که در این بازی متوجه می شوید این است که شما در هنگام ضربات ایستگاهی دیگر آن دردسر قبلی را ندارید ضربات ایستگاهی در این بازی با قبل تفاوت کرده است شما در این بازی تسلط بیشتری برروی بازیکن برای شروع یک کار ترکیبی دارید . عاملی که در نسخه 2009 موجود نبود و بعضی از ضربات ایستگاهی را به طرز وحشتناکی مسخره می کرد .

در PES های قبلی،team formation حرکات بازیکنان را در زمین تعیین می کرد.PES 2010 سیستم جدیدی را معرفی می کند که در آن طبیعت فردی حمله و دفاع بازیکنان به نحوه ی بازی آنها بستگی دارد.هر بازیکن در مورد توانایی های برجسته اش از یک هوش مصنوعی مخصوص به خود بهره می برد که در عملکرد هم تیمی هایش انعکاس پیدا می کند؛به عنوان مثال وقتی بازیکنی که سانترهای خوبی به روی دروازه می فرستد صاحب توپ می شود بازیکنان بیشتری برای دریافت سانتر وارد محوطه ی جریمه می شوند.

در بازی به صورت حرفه ای تری می توانید تاکتیک های خود را بر اساس قدرت تیم حریف که یک اطلاعات پیش فرض در اختیار شما قرار می گیرد تعیین کنید .

تمامی المان ها(تناوب پاس ها،حرکت،خطی که مدافعین روی آن حرکت می کنند،عمق بازی و جایگاه خط حمله) را می توان بسته به شرایط تیم مقابل اصلاح کرد: به عنوان مثال یوونتوس تورین در ضد حمله خطرناک است و بارسلونا در زمان حمله از عمق به فراوانی استفاده می کند که با استفاده از این سیستم جدید می توان تاکتیک های موثرتری را برای کنترل بهتر تیم مقابل اتخاذ کرد.
 

دانلود بازی:
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
رمز:www.p30day.com